27 Φεβρουαρίου 2014

Εγώ δεν έβαλα «κουκούλα» ούτε αποκριάτικα, για να βάλω στα αυτοκίνητα δική μου διαφίμηση

Κύριε Μάνο
    Στο τηλέφωνο που με πήρατε, δεν με αφήσατε να απαντήσω στις κατηγορίες που μου απαγγείλατε γιατί δεν είχατε το θάρρος, αλλά και την πολιτική ικανότητα να με ακούσετε. Εγώ δεν έβαλα «κουκούλα» ούτε αποκριάτικα, για να βάλω στα αυτοκίνητα δική μου διαφίμηση. Είχα το θάρρος όπως λέει, αυτός ο εξέρετος κόσμος της Σαλαμίνας να είμαι γνώστης της Τοπικής Αυτυοδιοίκησης.
    Κύριε Μάνο, εγώ δεν έκανα τίποτε παραπάνω από αυτά που έγραψες εσύ στην εφημερίδα σου. Ασέβεια στο δασικό πρόβλημα. Απάντηση κ. Δερτπύζου στους κκ. Αλαίσκα, Τζαβαρή και Σαρέλλα (ΕΝΟΤΗΤΑ Φ. 20 = 2001)
     Βέβαια, ντρέπεσαι γι’αυτά, όταν δεν ξέρεις τι γράφεις, εγώ δεν φταίω κύριε Μάνο. Μετά την επιτυχημένη εκδήλωση που είχες στο Δημαρχείο, λυπάμαι ο Λαός της Σαλαμίνας θα σε τιμωρήσει στις 18.05.2014.
Γ. ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
Ανεξάρτητος Δημοτικός – Κοινοτικός Σύμβουλος
Αιάντειο – Σαλαμίνας
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΙΑΝΤΕΙΟΥ
«ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΗ»
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ
ΡΟΥΛΑ ΝΑΝΝΟΥ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΑΣ ΨΥΧΑΚΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΑ FACE BOOK ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΑΙ ΒΡΙΖΕΙ ΧΙΔΕΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΓΙΑ ΔΕΣΙΜΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΜΑΖΕΨΕΙ