15 Ιουλίου 2019

Δελτίο Τύπου Σαβίνα Π. Μπιθιζή Δικηγόρος Πολιτευτής ΝΔ Β΄ Πειραιά


Ευχαριστώ θερμά όλες και όλους όσους μου έκαναν την ύψιστη τιμή να με στηρίξουν στην πρώτη μου προσπάθεια να τους εκπροσωπήσω ως Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας από την Β'  Πειραιά. Ως η πρώτη γυναίκα υποψήφια από την Σαλαμίνα, ευχαριστώ ιδιαίτερα τους συμπολίτες μου στο νησί για τη ζέση και την ορμή με την οποία αγκάλιασαν τον σύντομο, αλλά τόσο σημαντικό για μένα προεκλογικό αγώνα. 
Αναλαμβάνω την ευθύνη της εμπιστοσύνης που μου δείξατε και με σεβασμό, θα καταβάλλω κάθε δυνατή προσπάθεια για να αποδεικνύω καθημερινά ότι την αξίζω.
Με εφόδιο την εμπειρία και τη γνώση που απέκτησα, συνεχίζω να παλεύω μαζί σας για να φέρουμε το ΦΩΣ στην Β' Πειραιά. Το πολιτικό αλλά και το δικηγορικό μου γραφείο, θα είναι ανοικτά για όλους τους συμπολίτες μου.

Τέλος, οφείλω να συγχαρώ τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας κύριο Κυριάκο Μητσοτάκη για τη νίκη της παράταξής μας και να ευχηθώ στους εκλεγμένους καλή θητεία, με δύναμη και αποδοτικές συνεργασίες.
ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.

Μετά τιμής,
Σαβίνα Π. Μπιθιζή
Δικηγόρος- Πολιτευτής ΝΔ Β΄ Πειραιά

Δεν υπάρχουν σχόλια: