15 Δεκεμβρίου 2011

Μέτωπο Σακοράφα-ΣΥΡΙΖΑ


Αναδημοσίευση από το “NEWS 247”
Η Σοφία Σακοράφα ενώνει τις δυνάμεις της με τον ΣΥΡΙΖΑ, απέναντι στις πολιτικές λιτότητας και το μνημόνιο. Κάλεσμα του Α. Τσίπρα στο ΚΚΕ για συνεργασία
Η ανεξάρτητη βουλευτής Σοφία Σακοράφα, η οποία τον Μάιο του 2010 είχε διαγραφεί από το ΠΑΣΟΚ, ανακοίνωσε την πολιτική της συνεργασία με τον ΣΥΡΙΖΑ.

Σε κοινή συνέντευξη τύπου του μεσημέρι της Πέμπτης με τον επικεφαλής της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα, δήλωσε ότι σε κάθε περίπτωση θα παραμείνει ανεξάρτητη βουλευτής.
Ο Αλέξης Τσίπρας δήλωσε ότι είναι αναγκαίο να συγκροτηθεί ένας συνασπισμός εξουσίας στη βάση μιας αντιμνημονιακής πολιτικής και για άλλη μια φορά απηύθυνε έκκληση στην ηγεσία του ΚΚΕ, παρά τις διαφορές να δεχθεί τη συνεργασία, απέναντι στον κοινό εχθρό.
Παρέμβαση έκανε και ο Μανώλης Γλέζος, σημειώνοντας ότι η συνεργασία είναι προεκλογική, εκλογική, μετεκλογική.
"Χτίζουμε μια συνεργασία που στηρίζεται πάνω στην αμοιβαία ισοτιμία των απόψεων. Σε καμιά περίπτωση δεν θέλουμε να αποκλείσουμε κανέναν. Αυτές τις μέρες έχω κατακλυστεί από πάρα πολλούς πρώην συναδέλφους μου στη Βουλή βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που μου λένε να αναλάβω πρωτοβουλία. Και εγώ τους λέω ότι αν αναλάβω προσωπικά πρωτοβουλία είναι χαμένη υπόθεση".

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Λάμπρο μου, πράγματι «ΑΡΧΗ ΑΝΔΡΑ ΔΕΙΚΝΥΣΙ» και είναι ίσως η μοναδική φορά που θα συμφωνήσω μαζί σου και με το Νο 1 και με το Νο2 της ανάρτησης σου.
Η μέχρι τώρα θητεία της Δημοτικής «ΑΡΧΗΣ» «ΔΕΙΚΝΥΕΙ» τον «ΑΝΔΡΑ» που:
Παραλαμβάνει ένα «μπάχαλο» με ΧΡΕΟΣ 43.000.000 ΕΥΡΩ!!!, τακτοποιεί τα οικονομικά των δύο πρώην Δήμων λογιστικά, συνεχίζει και ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΙ την αποχέτευση της Κούλουρης, βρίσκει 4.000.000 ευρώ, για να πληρώσει τα κερατιάτικα του Σοφρά, συνεχίζει το Δημοτικό σχολείο των Παλουκίων, επεκτείνει το Κέντρο Υγείας, βρίσκει 45.000.000 ευρώ για την αποχέτευση Αμπελακίων, Σεληνίων, Αιαντείου και Κακής Βίγλας και πολλά άλλα. (Δεν θα απαριθμήσω εγώ το μέχρι τώρα έργο του «ΑΝΔΡΟΣ»)
Σ’ ότι αφορά, Λάμπρο μου, την Νο 2 ανάρτηση σου, δέχεσαι εσύ που θέλεις ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, επί χρόνια στα Αμπελάκια να ΜΗΝ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ ΤΑΠ, κάνοντας πολιτική ΟΙ ΑΘΕΟΦΟΒΟΙ και παράλληλα να φεσώνουν τους Σαλαμίνιους επιχειρηματίες, που τώρα τους λυπούνται;
Η «ΑΠΩΛΕΣΘΕΙΣΑ ΑΡΧΗ» όμως Λάμπρο μου, έστω και αυτή του μισθωτού υπεύθυνου Γραφείου Τύπου, του ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΚΟΝΔΥΛΟΦΟΡΟΥ δηλαδή, «ΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΝΔΡΑ» που: δεν δίνει το καλό παράδειγμα για ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ (οικονομικός απολογισμός-τιμολόγια εκκλησίας), περιπλανιέται δεξιά και αριστερά για να βρει «στέγη» και μάλιστα σε αυτούς που καθύβριζε, καταφεύγει στον
«κιτρινισμό», στη στείρα αντιπαράθεση, στη συκοφαντία, τη λασπολογία και τη πολιτική της κλεδαρότρυπας. Δηλαδή Λάμπρο μου, Η «ΑΠΩΛΕΣΘΕΙΣΑ ΑΡΧΗ ΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΝΔΡΑ» ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΙ ΠΑΤΟ!!!
ΤΕΛΙΚΑ, ΛΑΜΠΡΟ ΜΟΥ, ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ!!! ΠΗΓΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙΣ!!!
ΣΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΥΣ ΣΟΥ!!!